Klockan är fem över sju.

Sitter och laddar upp lite bilder på bdb. Sen ska jag fxa lite mat (pyttipanna och stekt ägg) och sen ska jag verkligen sätta mig med NO:n, vi har fan prov IMORRON!! Jag är typ helt oförberedd :s Men det borde nog gå.

Imorron ser min dag väldigt tråkig ut, franska på morgonen (vår normala lärare är tbx!), sedan slöjd (sy blus åt Erika, jobbigt..), sedan NO-prov (yikes!), sedan lunch (nåt äckligt antar jag..), sedan engelska (yaawn!), sedan SO (weii, tjugo minuter, den sista lektionen jag har att göra klart mitt arbete på) och till sist lucia-träning (uppvisning imorron OMG!). Skoj dag. Måste ner på stan efteråt och köpa julklappar, har lite julklappspanik just nu ;)

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0