Seg morron, redan klar.

Jag
gick upp halv sju imorsem, vilket har resulterat i att jag redan är klar med gympakläderna och sminket. Ska fixa håret, sen är jag klar att dra. Jag får skjuts med pappa idag, vi ska åka runt kvart i.. Jagmåste ner på stan efter skolan tror jag, måste köpa lite fler julklappar, och idag är en bra "gå-på-stan-dag". Det är fortfarande kolsvart utanför. Idag förvänter vi inga roliga lektioner;

  • 08:00 Franska. plugg till provet imorron. Yeey... NOT!
  • 09:00 Svenska. Inlämning och disskusion av Förotrsungar.
  • 10:25 Idrott. badminton och pingis, kanske minitennis.
  • 12:50 Matte/NO. Algebra och organisk kemi. låter skoj va?
  • 14:00 SLUT! :D

Fortfarande becksvart ute. lyssnar på Rix FM, det är skoj. Fast det är reklam nu. Jag ska väl ta och fixa klart mig så vi kan åka om nåt tag. Have a Great Day ;D

/ elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0