Det är grönt ute.

Idag var jag på Hellas, Malins och Stinas konfirmation, och jag tänker inte gå på någon mer. Jag AVSKYR kyrkor och präster, vet inte varför. Jag ångrar inte ett dugg att jag inte konfirmerade mej. Sen tyckte jag själv att jag skämde ut mej, men det gjorde jag nog egentligen in.. Jag satt typ längst bak, på en alldeles egen rad, liksom i hörnet, så jag såg knappt någonting. Sen när dom gick runt och tiggde pengar hade jag inga, och jag hde inga blommor heller. Nej fyfan, jag kommer typ aldrig gå in i en kyrka igen. Jag tycker inte om dom.

Sen kom jag hem och satte mej framför tv:en. Nu sitter jag här, lyssnar på Tokio Hotel och chattar lite. Det är asfint vädet, blått, soligt, lite småkyligt och allt är så jävla grönt! Nu känns det att det är sommar snart, det är typ bara två veckor kvar, och nästa vecka är int ens någon skolvecka, typ bara ha-kul-innan-vi-slutar-vecka. Nu ska jag nog gå och poppa popcorn. Och fixa en ny bakgrund till min dator.

/ elin


   
Grattis på konfirmationsdagen <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tokio Hotel. harlyssnat på dom någon gång också :)

2007-05-26 @ 20:26:43
URL: http://alltkretsarkringoss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0