Direkt från Tokio Hotel-träsket.

Jag tror att det är fredag idag.. Exta långa helger är inte bra för dagkommaihågandet. Känns som det typ är söndag i mitten av sommarlovet.

Fåsenu.. Vad har jag gjort idag? Vaknade nån gång vid tiotiden.. Åt frukost? Kommer inte ihåg.. Jens åkte nånsans, pappa jobbade, tror jag fastade framför tv:en nån gång vid elva.. Har ett vagt minne av att jag kollade på Catwoman.. Ja, det gjorde jag. Åt pizza till lunch.. Var inne på nån dator och kollade in Tokio Hotel-klipp på youtube. Har fasnat i TH-träsket, som typ alla tjejer i åldrarn 10-20 i hela Europa har gjort. Bill är het. Jag sjöng throught the monsoon högt i typ en timme tror jag... Sen hamnade jag väl här skulle jag tro. Jajustja, jag åt upp en låda jordgubbar också, mums! De fick jag inte. Jag fick inte äta upp alla kakor heller men det gjorde jag ändå.

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0