Mamma, dromedaren såg ut som Kevin!

Cirkus Maximum har än en gång kommit till Bollnäs, och går man runt cirkus området hittar man de hagar dom har djuren i. Så idag har jag klappat och matat en livs levande elefant! Det kändes lite som att klappa en dörrmatta. Fast det var rätt små för att vara elefanter, trots att dom var stora. Sen mittimot de två elfanterna fanns det lamor, hästar, kameler och dromedarer, och en av dromedarerna hade samma frisyr som Kevin i min klass, eller ja, innan har klippte bort det.

Mina skor från have2have.se kom idag :) Svarta, rutiga ballerinaskor från Blink och ett par prickiga Conversekopior från Underground England. Söta! Om en halvtimme ska jag på Pirates of the Caribbean 3 med Malin, Hella och Linkie. Nu måste jag gå och äta mat.

/ elin


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0