Skogsmulledag.

Idag hade vi skogsmulledag med skolan. Alla åttor var ute någonstans i skogen och hade tråkigt. Vi fick lyssna på en massa gubbar och en kärring som babblade på om skog. Sen fick vi typ gå omkring och så. När vi åt lunch kom Felix på att Erika hade en tändare och försökte röka papper och gräs och pinnar och typ allt han kom över. Sen vann Malin ett sittunderlag och jag fick en fin rosa knapp. Sen fick vi typ åka hem sådär en timme tidigare.

Jag antar att det inte händer nåt roligare nu i veckan...  Vi ska hoppa på torsdag tror jag.. Engelskaprov på onsdag. Biopremiär på Pirates of the Caribbean imorron, ska gå nu i helgen elr nåt tror jag. Måndagen den 4:e är det allaktivitetsdag, då ska jag, Anna och Erika till militärbron och "fiska", a.k.a softa, lyssna på lite musik och kanske nån film. Vi får se.

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0