Den bästa Tranan någonsin!

I torsdags hade vi softboll i skolan igen, de va askul ;) Sen hade vi skoljoggen, kom på 52:a plats! Jag vann en buddahgubbe. Vi fick till baka lite läxor då också, och jag fick mvg på en berättelse jag skrev ;)

Igår var de tranan också, jag gick med Linkie, Hella och Malin. Fan va kul vi hade det :D Vi gjorde oss iordning här, sen åkte vi dit till tio, och de har aldrig spelat så bra musik! Halv elva började dom me de låtar som brukar spelas sista timmen, och då spelade dom ännu bättre! Dansade nästan hela tiden, de var så himla kul :)

Just nu sitter jag och tittar på TV, snart ska jag försöka hitta nåt gott att äta. C U!

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0