Bildkollage :)

Jag har ju inte lagt ut bilder på ett tag, men idag får ni bilder! Och eftersom jag ändå har både photoshop och löljigt med fritid så ska jag i alla fall försöka börja göra kollage med bilder ;P Men i alla fall, ett försök kommer här ;D



Ja, se där! Det var väl lätt! Ja, nu sitter jag med en extremt oversize pyjamas-skjorta i roosa, med minimini pyjamas-shorts i ljusblått och håller på att läsa för fullt, är inte riktigt klar med de böcker jag redan lånat ens ;P Men jag har två kvar bara, sen ska jag ta itu med En Prinsessas Dagbok-böckerna ;)

Ja du LISA, nu har jag också två rosa pennor, HA!! Sen var jag rätt tvungen att köpa kollegieblock eftersom mamma berättade att sånt får man inte av skolan längre! Man får själv stå för pennor, stift, block och sånt. Även miniräknare.. Eller nej föresten, grafritare. En "mini"räknare som är stoor, och som man lämpligt nog kan spela Snake på ;D Sånt behöver man för att överleva NV :P Hoppas det finns rosa grafritare ;)

Inne på Lindex hittade jag dom där armbanden, 30 spänn på rean. De var så söta att jag var tvungen att köpa dom! Och vet ni en annan sak? Det gör inte så ont i halsen längre (kan bero på alvedon dock..) och nu kan jag nästan prata helt smärtfritt! WEII!! Nu ska jag fortsätta läsa i alla fall, sedan äta lite mat, Jens håller på att laga köttfärsrulle, som är köttfärs inbakad med bröd med kardemumma :) Ha det bra sötnosar!

/ elin ♥

Btw så har det varit måånga besökare på sista tiden, och även om jag vet att det är för designbloggen så är det skoj :) Jag hade 25 besökare häromdagen (REKORD!!) och det var 41 st (!!!!!) inne på designbloggen. Känns skoj ;D

Kommentarer
Postat av: Maria

Välkommen in i tävlingen sötis! =)

2008-08-20 @ 21:04:36
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Lisa

nu jävlar nilsson, imorgon köper jag en rosa penna till, vänta du bara... ;)

2008-08-20 @ 23:06:48
URL: http://lisaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0