Buhuu :'(

Fyfan, jag mår inte bra idag. Min hals gör hur ont som helst, och jag kan inte prata! Vilket är svårt, alla som känner mig vet att jag är rätt duktig på att prata :P Sitter framför OS nu, beachvolleyboll, Tyskland mot USA ;)

Jens höll mig vaken hela natten igår typ, med sitt töntiga wow-spel!! Så nu är jag trött, har extremt ont i halsen och jag måste laga middag ikväll, ensam. Fyfaan vilken dag! Jag ska i alla fall göra några justeringar på designbloggen, skaffa en egen design, och fixa en till blogg till att visa designer, en testblogg typ, men den kommer ligga precis brevid designbloggen, lite svårt att förklara, men det är sånt som märks ;) Men vi hörs senare sötnosar, peaceout!!

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0