Bokfreak!

Jag har lånat 6 st böcker på bibblan, så jag kanske faktiskt kan klara mig utan datorn en hel dag, men det tvivlar jag på ;) Jag stack ner på stan med Linkie en sväng nämligen, vi gick runt, fikade lite och jag köpte lite grann inför skolan och så :)

   

Jag köpte två pennor (bra att ha), ett rosa pennfodral, ett par urgulliga örhängen (det var rea, 15 kr!!) och ett sött snart dekorationshjärta :) Sen fikade vi på symfoni (krokanen) och ja, sen åkte vi hem. Eller nästan, vi stannade och spelade en runda minigolf också :) Jag slog TRE spikar!! (Hole-in-one på minigolfspråk..) Jag fick 70 slag, Linkie fick 86. Hehe, jag fick ju 85 när jag körde mot Jens i söndags ;)

Ska titta till designbloggen en snabbis, sen tänker jag faktiskt läsa lite böcker ;) Och klockan är fem i fem, bara så ni vet ;)

/ elin ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

DEN ROSA PENNAN HAR JAG MED!!!!

NV POWER!!!!!!!

2008-08-14 @ 18:17:38
URL: http://lisaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0