French manicure

Yepyep, jag har haft tråkigt och gjort fransk manikyr idag. Hehe ;) Jag har lite ont i kroppen från muskelpumpet igår.. Men det blir nog bra, det brukar det ;)




Hur har dagen varit då? Jo, synd att klaga ;) Svenska, biologi, långt mattepass, engelska redovisning och historia. Ja, vi hade redovisning på våra sporter på engelskan, jag hade ju cheerleading, det har jag säkert nämnt ;) Det gick bra!

Imorgon är det skola igen, ridning sen, inget specc på ngt sätt. På fredag har vi skolfoto.. Får hitta nåt snyggt att ha på mig.. But I'm not worried, det kan inte bli värre än gamla skolfoton så ;D Men nu ska jag sitta lite med historian, sedan soova :)

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0