Gäävle :D <3

Hej gullfisar! Aah, störtskönt att vara hemma efter två dagarn bortighet (Elin hittar på ett nytt ord ;D). Igår åkte jag alltså hem till Hella, vi hade det trevligt :) Tittade lite på tv och gick ut och gick, det var PISSKALLT! Sen åkte vi ner till Holmsveden och sov där. Det var lite spännande att åka ner dit, dimman var grymt tjock, man såg inte ens sträcken på vägen, och det var halt ;) Fast vi åkte bakom en saltbil, det var ju bra :D
När vi kom fram tittade vi på Step Up 2 (bääst), och sen sov vi ;)

Imorse vaknade jag av att ett tåg åkte förbi, kort därefter ljöd Hellas mobil ;) Så vi gick upp, gjorde oss iordning och så, sen bar det av mot Gävle. Där blev det megashopping, brände strax över 1200 spänn, och det blev två t-shirts, ett linne, två långärmade myströjor, blingklistermärken (jag ska pimpa min grafritare ;D), en mascara och en härlig, svart kappa från H&M :) Jag visar bilder imorgon ;)

Nu tänkte jag titta klart på Ugly Betty-avsnittet som jag missade i tosdags, sedan tänkte jag läsa lite i boken jag köpte igår, och titta på Heroes och Gossip Girl efter det :) Ha det bääst, så hörs vi imorgon igen! <3

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0