GG

Hejsan! Sitter och tittar på Gossip Girl, så jvla braa! <3 Och tyvärr har jag förstört för mig själv. Jag avskyr att ladda hem serier, och jag vill inte göra det, men just nu missade jag GG-avsnitten på tv. Och så tänkte jag "visst, jag kan titta på det på datorn istället". Så jag laddar hem, och dum som jag är så tror jag att det redan är inne på andra säsongen, trots att första inte är klar än! De som går på tv är de sista fem på första! Och det upptäckte jag när jag sett tre sprillans nya ;P

Men nu är jag med i alla fall, jag fattar vad som händer. och en sak; jag HATAR Georgina. Vem gör inte det liksom ;P
Anyway, jag borde återgå till serien. "I killed someone"! Fortsättningen måste ses!!!!

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0