GND, nr 9 <33

Det ligger ett LAXHUVUD i vårt handfat. URK!!! När ska mina föräldrar lära sig att lax inte är gott!? Tydligen aldrig.

Vet ni vad jag hittade nere på stan? Georgia Nicolsons dagbok! Den nya har kommit, nummer nio denna gång ;) Finns det en enda bokserie som är bäst så är det GND. Aah, lycka ;D
Jag sitter och läser nu, tänkte även titta på Ugly Betty-avsnittet jag missade igår (smaaart Elin!), och sedan plocka lite tills ikväll. Jag åker till Hella om en och en halv timme :) Så jag antar att vi inte hörs förrens imorgon!

En annan sak som är bra är att jag har skaffat gratis sms igen. Så nu är det bara att bomba på ;D

Men hur mycket jag än älskar att sitta här och skriva om mitt liv, så måste jag även leva mitt liv, så nu säger jag God Natt, ha det bäst, och vi hörs imorgon :) (med bilder ofc!!) xoxo!

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: noescape

jag har den boken hemma, är den bra? :D

2008-11-01 @ 09:29:54
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0