Gossip girl är bäst <3

It really is. Kärlek till en ny säsong, och kärlek till allt nytt som kommer med den. Löv blir till guld, dagg blir till frostkristaller, lättklädd blir till mysiga halsdukar, och livet går runt igen. Snart blir det vinter, sen blir det vår, och sedan en underbar sommar igen. Om och om, tills denna värld går ur tiden, och en ny era börjar. Allt gammalt glöms bort, ett nytt blad stirrar blankt, och du får en chans att skriva om allting igen. Du måste inte alltid sudda när det blir fel, det blir mer personligt med kladdfläckar här och var.
Gör det inte datorskrivet, då allt annat är det med. Men uppskatta det du ges, och se varje ny utmaning som en chans att förändra något i denna värld. För innan du vet det, så är den borta, och allt fantastiskt vi tar för givet varje dag kommer inte längre finnas hos dig. Lev varje dag till fullo, skjut inte upp saker, gör allt du vill idag, och gör ännu mer imorgon. Ta hand om dig <3


Eeh ja.. Elin goes Konfusius on your ass ;D Och allvarligt så har jag ingen aning om vad jag snackar om, det bara kom ut ;)
Ingen missade väl det nya GG-avsnittet eller? BÄST! Now that's what I'm talking about! Och en annan sak ni kanske inte visste, Heroes säsong 3 visas just nu i USA, och kan ses på webben :D Det spenderade jag min kväll framför igår, och vet ni en sak? Bäst det med! <3

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0