Gucci ffs! ;D

Borde verkligen sitta med läxor, med tanke på att jag har franskaprov imorgon, och historiaarbete som också ska in (jag har typ inte börjat...) Så nu tänker jag bara skriva lite snabbt, sedan tänker jag sätta mig med plugget.

Igår var det en rätt hemsk dag, med tanke på träningsverken jag har idag. Boxercise på idrotten och gym efter det är ingen bra kombination ;) Idag har det varit bättre. Kort skoldag, med svenska, biologi, matte och engelska. Sedan åkte jag ner på stan för att hämta ut mina glasögon, och snacka skillnad alltså!! Värden SYNS ju!



And i'm hot ;D

Imorgon är det franskaprov, och hoppning på ridningen. Utöver det har jag matte, biologi, engelska, historia och kemi. På fredag är det härlig kort-dag igen, sedan ska jag försöka hitta på något som hyllning till lovet ;) Sen är det loov!! Och nu, åter till böckerna ;)

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0