Hemkommen och slutkörd!

Mor min kom i alla fall, så gympasset blev av. Jag körde på som en galning, skiitont i armarna nu! Det blir liksom mestarm, eftersom det bara finns typ två benmaskiner, och 150 st armmaskiner ;)

Dagen då? Basket imorse, fyfaan alltså! Jag hatar den sporten, så jäävla jobbigt! Vårt lag dög väl i alla fall, trots att vi kanske inte var sådär jättebra ;D Vi kämpade på i alla fall!

Sen hade vi franska, sitta och nöta ord till provet nästa torsdag. Härligt ;) Lunch sen, fisk (urkpåburk), svenska (referat will kill my ass!), matte och historia. På historian hade lärarkandidatTommy genomgång. Och hur man frivilligt kan ha på sig brunorange kan jag inte förstå ;) Haha, här märker man detaljer vettni ;D

Anyways, fixade färgtid hos frissan också, så tisdagen v. 44 blir jag brun igen ;) Nu vill mamma ha hjälp medmaten, bäst att gå innan hon dampar sönder totalt ;D I'm just kidding, I love you mom <3 (hehe, hon läser min blogg ;))

/ elin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0