J'ai des cheveux bruns ;)

Ouioui! Nu är jag brunett igen, and it feels great!




Choklad heter färgen, och som sagt, I love it!
Så det har jag gjort hittills idag, det tog två timmar hos la frisör. Jag ska röja upp lite bland alla kläder på rummet nu, sedan vet jag inte om jag tänker sticka till gymmet eller inte. Jag vill inte gärna gå själv (då KAN det hända att jag sticker efter en kvart), men vi får se :) Sen vill jag inte gärna gå ut överhuvudtaget, eftersom det är SVINKALLT ute, och jag kommer frysa häcken av mig i mina tunna gymkläder. För man kan ju inte direkt gymma i fleecettröjor och yllevantar ;)
Men det lutar mest åt att jag verkligen tar lov i veckan, och sparar min energi till väsentligheter, som Gävle-shoppingen på torsdag ;D

Ni får däremot ha det bäst sötnosar, nu ska jag äta lite gamla pizzarester ;) xoxo!

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Choklad brukade jag ha när jag va brunett också! :)

Skit snyggt btw :D

Min pappa hade nog sagt samma sak, eller fråga om jag hade nya byxor ^^

2008-10-30 @ 23:37:42
URL: http://elinarmour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0