KÄRLEK! <3



Mihiii! :D Mamma tyckte jag behövde nya skor, och när jag såg de här skönheterna tyckte jag också det ;D Och när jag provade dom blev jag kär, grymt sköna! Och jag skiter fullständigt i om mamma tyckte att dom var skyhöga, hallåå?! Så höga är dom inte alls, och jag borde inte bli sådär superlång i dom, antagligen strax över 1,90 bara ;) Ni som är lite småkorta får helt enkelt vänja er ;D

Jag har gjort lite mer idag med, jag har varit i skolan. Det blev lite stressigt imorse, men det tar jag igen imorgon. biologi först, och vi ritade ett himla vackert ekosystem. Riktigt snyggt ;) Sedan hade vi matte, och en sak kan jag lova, det är DRYGT att hitta sambandsformler!
Engelska sedan, det är väl ungefär lika kul som samband. Eller nej, hemskare. Lunch efter det, följt av franska. sedan stod historia på skemat, jag, Lisa, Saga och Karin satt ute vid ett bord och skulle läsa. Det gick väl sådär.. Nej, det gick inte alls faktiskt ;D Sen hade vi kemi, fick tillbaka proven från i måndags. Jag hade 1,5 fel, först för att jag missade byretten (vem vet allvarligt hur en byrett ser ut?!), sen för att jag gjorde som många andra och skrev ned kännetecknen för en kemisk reaktion där man skulle skriva om kemisa föreningar xP Slarv slarv slarv!

Sen åkte jag och mor till Mobackes/Lilla K och åt sconesbuffe, jättemumma :) De hade chokladscones t o m ;D Sen köpte jag lite nytt spån till mina gullmöss, och sedan följde en tripp till stan, bl a för att fixa en tid hos optikern (jag är ju halvt blind) så dit ska jag imorgon. Sen tog vi en tripp förbi Crispin, och jag köpte som sagt skor! Mamma hatade dom, jag älskar dom <3

Sen åkte jag upp på stallet också, trori.. Vi pratade om hoppning. Och vet ni en sak? Det går inte att hoppa med raka ben, testa själva! Man kommer liksom inte upp ;) Alltså inte böja benen när man ska hoppa upp ;D
Ja, nu är jag hemma och lyssnar på lite Aly & AJ, sen ska jag väl ta och sova om något tag med. Imorgon börjar jag HALV TOLV (lycka ffs!!), och slutar två. Sen ska jag som sagt ner på stan, sen imogonkväll vet jag inte vad jag hittar på ;) Några idéer? ;D

Men ha det bäst sötnosar, pusspuss <3

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: yasmine

tack!, allt bra idag då? gjort nå kul? kram

2008-10-16 @ 21:51:38
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Lisa

läsningen gick inget vidare för oss, haha (;

2008-10-17 @ 16:17:33
URL: http://lisaamandaa.blogg.se/
Postat av: mum

Vaddå hata... tror bara att de inte kommer att användas så mycket.... ;-)

2008-10-18 @ 12:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0