Plugg :)

Hejsan ;) Hur mår ni? Jag mår bra, lite småtrött bara. Men det blir nog bättre när jag tar itu med lite läxor. Jag har franskaglosor, historie-arbete och forskning om cheerleading att ta itu med ;)

Idag har vi haft svenska, biologi, matte, engelska och historia. Det har gått snabbt och smidigt, och efter skolan hann jag iväg en sväng till Dollarstore också, för att köpa lite nödvändigheter ;)
Imorse när jag skulle till skolan spöregnade det, dryygt! Jag har faktiskt inte så mycket mer att säga, jag har inte gjort något annat idag typ ;)

Imorgon är det skola igen då, Erika skulle komma och hälsa på ;) Får ge lite sight-seeing på Torsberg då ;D Jag har ridning efter skolan också, cavaletti med söta Caprina :D I skolan har vi biologi, matte, engelska, franska, historia och kemi. Sen är det fredag, sen helg och sen en ny vecka igen :)

Nu ska jag faktiskt sätta mig och plugga ;D Ha det bäst sötnosar!

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Erika

Blir inge hälsa på i mörre hade tagit fel på datum blir nästa vecka istället xD Mitt minne o jag vet du xD

2008-10-02 @ 00:37:59
URL: http://erikanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0