Dans

God morgon! Sovit gott? Jag sitter i lök-kläder och förbereder mig för att vara till nytta idag. Jag ska dammsuga, städa sötnosarnas burar, göra lite historia, titta igenom kemin någon sista gång, sedan gå ut och göra någonting. Motion ffs! Det blir antagligen promenad, eftersom jag dör varje gång jag försöker springa ;)

Ja, annars då? Kemiprov imorgon. Ska nog försöka få en tid för färgning hos frissan också, min färg känns så tråkig. Så det blir väl ljusbrunt/brunt skulle jag tro :) Jag måste städa lite på rummet också, det är liiite stökigt nu ;)

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: denice

bor du i hudiksvall ?

2008-10-12 @ 12:49:16
URL: http://twodiamonds.blogg.se/
Postat av: L

Synd att du slutade.... du var ju också duktig en gång i tiden, ju!!

2008-10-12 @ 14:23:34
Postat av: Jenny Engström

Jätteroligt att du filmade min dansgrupp.

Dessvärre måste jag be dig att ta bort den härifrån och på youtube. Detta är min koreografi och när den finns tillgänglig på nätet kan vem som helst kopiera den. Detta nummer ska också medverka i en dans och koreografitävling snart, vilket gör det ännu minder passande att den ligger ute på internet.

Tack på förhand!

/ Danslärare till gruppen, Jenny Engström

2008-10-24 @ 21:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0