God morgon!

Godmorgon sötnosar! Sovit gott? Jag har INTE gjort det. Eller jo, till en början.
Men sen runt klockan 6 imorse skulle pappa iväg till jobbet, och mitt rum ligger typ brevid ytterdörren. Så när jag låg där och sussade så vaknar jag av att pappa halkar. Först en hööög duns, och sedan svordomar. Efter det var jag rätt klarvaken ;)
Sen när jag skulle till att somna om igen vaknar min käre bror och mamma, och Jens skulle iväg till Stockholm på konsert idag. Så de har sprungit runt som dårar. Så ja, jag är lite trött ;)

Jag ska gå och äta frukost nu snart, sen ska jag göra mig iordning att gå ner på stan med Malin, hon ville dit en sväng ;) Sen ska jag väl hem och packa lite och göra mig iordning för att åka till Hella, och sit ska jag halv åtta ikväll. Sen åker vi ner till Holmsveden, och vidare till Gävle imorgon, som jag har berättat redan ;)

Pusspuss!

/ elin ♥



Btw!! Jag har lagt till min blogg på bloggkoll.se, bara för skojs skull ;D  Följ min blogg med bloggkoll här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0