Going foureyes!! ;)

Hallelujah!! Hejsan :) Hur mår ni? Jag mår toppen, trots att jag fryser litegranna. Jag var ju på synundersökning idag, och fick reda på det jag redan visste, jag ser inte ett piss ;D Så det blir glasögon för min del. Hittade ett par skiiiitsnygga bågar också! Men de var Gucci, och de kostade lite kan man säga.. Jag ska ner med mamma imorgon och titta på lite bågar. Frida var med idag och tittade lite, och vi kom fram till att jag passar bäst i lite tjockare, helramade bågar. Sånadär "båglösa" passade jag inte alls i, de ramar liksom inte in någonting.

Soo.. Jag var i skolan innan också. Först var vi ju på konstutställning på Bollnäs Konsthall, och tittade på en utställning. Sen var det engelska, det dög väl.. Nästan i alla fall ;P Sen var det helg, och jag åkte på synundersökning. Och som sagt, jag är halvblind och behöver bli en glasögonorm ;)



Bilden är från google ;)

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Erika

Då kanske du kmr se så smart ut som du är xD

2008-10-17 @ 18:01:34
URL: http://erikanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0