Lalalaaa

Hejsan! Jag är lite virrig ibland, så jag kanske inte ens har sagt detta än, men jag ska ju på Tranan ikväll :) André dissade mig för att vara med ngn annan liten kuf, så jag dissar honom genom att gå på Tranan ;D
Så jag ska ta mitt pick och pack och traska hem till Malinoo om nåt tag, så ska vi göra oss iordning där.

Menmen! Idag har jag haft det skoj. Sovmorgon till kvart över tio, bild i två timmar, lunch och 65 minuter Anneli Avander. Sen drog jag ner på stan för att köpa värmekladd för håret, så det inte förstörs av min rosa plattång. Sen träffade jag upp med Hella och André också. Sen träffade vi på Frida också, och några av Andrés killkompisar.
Men nu är jag hemma :D Och pratar med André som är totalt osocial :(



I'm cute ^^, För jag har jordgubbs-örhängen ;D

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0