Helloo ;D

Hejsan, hur mår alla? :D Jag mår bra, humöret är på topp och jag lyssnar på So What, vad kan bi bättre? ;)

Vi har haft en häärlig dag i nv08 idag, det tkr jag i alla fall ;D Skolfoto (såg nääästan normal ut), bild, lunch (som blev riktigt kort, anledning okänd), och engelska. Tjaa, engelskan kunde man bra klara sig utan, men annars är det bra ;) Annars har jag bara ruttnat framför teven idag.. Hemskt really.. Men nu tänkte jag sitta resten av dagen framför datorn istället ;) Tänkte våldgästa Hella, men hon skulle tydligen ta det lungt ikväll, tråkmåns ;) Men imorgon då jävlar! Alias ffs!

Eeh jaa.. Jag har tråkigt, så jag kommer antagligen glo på ngn film som jag sett 5 miljarder ggr redan.. Eller så tittar jag lite på heroes, det funkar det med ;D

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0