Rubrik här!

Hejsan sötnosar! Hur mår ni? Jag är lite kall och lite blöt, men annars mår jag prima :) Jag cyklade till skolan idag, i spöregn, inte det roligaste kan jag säga ;P I skolan var det skoj också. Vi hade biologi, matte, engelska, lunch, franska, håltimme och kemi. Vår historialärare var borta idag, så vi hade självstudier, som jag ägnade åt att göra engelskaläxan ;)
Sen på kemin blev läraren sjuk, så vi fick ha Elfving som vikarie ;D Han är typ legend, en gammal skiitcool lärare som är grym ;D

Nu har jag kommit hem, och jag sitter och tittar på lite youtube. Ska iväg till stallet om typ en halvtimme, ska försöka kicka igång älskling och brumma dit.
Imorgon har vi klassfoto till skolboken, får väl hoppas på att se någolunda normal ut ;) Vi har även schweetdag imorgon, börjar kvart över tio och går till två. Sen ska jag väl hitta på ngt skoj på kvällen. På lördag ska jag till Hella på kvällen, vi ska ha myskväll där, jag och några kompisar :)

Annars i helgen ska jag plugga, jag har lite läxor. Sen ska jag väl sitta lite med designer också. Nästa vecka har jag inte så mycket inplanerat, bara kemiprov på måndag.. Men det där löser sig alltiv, det finns alltid saker att göra.


/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0