Onsdag, det är ONSDAG idag ;D

Hello! How about a litte blog in english? Mostly because I'm chatting with Hella over MSN, and I don't why, but we're speaking english too xD But seriously, I can't quit!

Okej, testingtesting ;) Gud, jag orkar nästan aldrig skriva ett sammanhängande inlägg ;) Började skriva för typ en timma den ;D Men idag har jag varit i skolan bara. svenska-sövlektion imorse, höll på att somna hela tiden :P Sen hade vi biologi, gissade varelser ;) Efter det var det matte, 80 minuter. Lunch på det, sedan engelska (sucks!!) och historia. Ännu en föreläsning med allas favorit, lärarkandidatTommy! Jag tror aldrig jag varit på en så flum lektion någonsin! ;D

Sen slutade vi, och jag våldgästade Hella ;) Hon ville inte ha dit mig, för hon skulle plugga, men jag tror hon blev glad ändå ;D Jag hjälpte henne med Korea-kriget, något jag aldrig hört talas om innan jag var där ;) Men det löste sig rätt bra ;) Jag är duktig på krig ;D



Jaja ;) Nu ska jag väl hitta på ngt nyttigare, typ.. Sova eller nåt ;D Nää, inte än. Men ja, nån gång ;) Ni får ha det bäst sötnosar, vi hörs imorgon! <3

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Johan

Matte i 80 minuter, det orkar man ju inte =P



Det är inte lätt att vara lärarkandidat ;)

2008-10-15 @ 20:35:18
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: Melina

söta bilder :)

2008-10-15 @ 20:39:41
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0