Plats för intressant rubrik

Hey all! Har precis kommit hem från en utomordentlig skoldag. På bilden målade jag på mitt lilla röda äpple, och lite på mig själv också ;) Men jag ska fortsätta efter lovet, var tnungen att blanda med svart färg för att få det mörka på äpplet, men det var slut på svart. Det trodde vi i alla fall, tills när vi gick till maten, då såg jag en full, svart burk uppe på ett skåp ;) Ironi much? ;D

Sen hade vi engelskaprov, det gick bra :) Förutom en. Hur FAAAN förklarar man "rättfärdiga"?! Helt jävla omöjligt!
Ja, efter det har jag kommit hem hit. Sen har jag inte gjort så mycket mer ;) Tänkte försöka dra ut och jogga lite faktiskt, det är skapligt bra joggingväder. Sen ska jag baka något tror jag, och ikväll ska jag ta det lungt med lite popcorn och en bra film. Något förslag? ;)



Ha det bääst sötnosar :D



Och grattis till bästa Malinoo som fyller år idag :D <3

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0