Jobbig måndag!

Jag är trött. Jag är slut. Jag är törstig.

Imorse hade jag datorkunskap, som ni kanske märkte ;P Sen hade vi biologiredovisning, det gick väl bra :) Vi pratade om våra upptäckter i Björktjära-tjärn ;P Och hela klassen är överrens om att det är en extremt övergödd liten pöl. Sen hade vi kemi, och vi svarade på frågor i vårt häfte. Vi har prov nästa vecka, så det är bara att plugga järnet till det ;P Sen var det lunch, svenska, matte och franska. På matten fick vi ett häfte som vi har i läxa tills på torsdag, jag är klar xP Hehe... På franskan kollade vi vidare på La vie en Rose, filmen om Edith Piaf. Sorglig skit!

Sen cyklade jag iväg till stallet, eftersom min älskling som sagt inte ville starta imorse. Väl där hade vi skolridning, jag hade Akleja, och vi hade SITSTRÄNING! Så jag dog totalt, och orkade knappt cykla hem ;P
Men nu är jag hemma i alla fall. Så nu sitter jag här, med världens magont istället. Men jag ska vara positiv ändå.

Imorgon har vi rätt softisch dag, idrott kl 9:20, franska sen, följt av lunch, svenska, håltimme och historia. Egentligen ska vi ha matte, inte hål, men läraren är borta, så det ska vara "självstudier". Jag kommer väl få leka lärare eller nåt ;) Så vi har fyra lektioner, scveet!



Schnügging ;D haha! Njaee, jag har lovat mig själv att l'gga in lite mer bilder här i bloggen ;) Deal with it ;)
Men ha det bra sötnosar, vi hörs imorgon!

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0