Älsklingstider igen!

Gaah, så underbart! Min söta älskling är påställd, och moppetiderna har återkommit till Bollnäs! Som jag har längtat! Det finns inget härligare än en härlig och mysig mopptur i fint väder, tänka sig att jag inte har växt ifrån det än ;)

Idag har det varit en helt vanlig dag, ingenting speciellt hände i skolan. Fysik, kortspel, engelska, kortspel, biologi och avslut. Det blev en snabbis nere på stan med fika också, nästan halva klassen var med! Sen har jag varit hemma, och som vanligt har jag inte fått någonting gjort. Men jag fick chansen att titta lite på Madicken, det är väl kult om något? Jag älskar Lisabeths kommentarer, "Ska vi få en bror? Berätta det för mamma, då blir hon säkert glad igen!" & "Men varför finns det ett ord som heter slicka då, om man in får göra det?". Underbart ;)

Pappa hade en överraskning till mig idag också! Han har varit på UF-mässa i Edsbyn idag, och han köpte en varsin cashmere-sjal till mig och mammi! Den är orange, så kanske inte exakt min färg, men den är ljuvligt skön och underbar ändå :)

För övrigt så är min lilla kusin här ikväll, vi är barnvakt. Annars hade jag tänkt att titta på Bedtime Stories med lite chips strax, sedan gå och lägga mig tidigt. Jag har stalltjänst imorgon, IGEN, nu är det sista gången för terminen. Så upp i ottan och fyra timmars mockande, sen hade jag tänkt att få lite sömn, och hitta på något roligt med någon :) Hoppas ni har en trevlig helg, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0