filmdag

Hej gullpluttar :) Jag sitter och tittar lite på film nu, sen ska jag sova lite. Idag har det hänt litegrann faktiskt. Vid tvåtiden åkte jag och Linkie iväg på en fotbollsmatch, bara för att upptäcka att det var SVINKALLT och åkte hem igen. Lite kladdkaka och en film senare åkte hon hem, efter lite catching up. När hon åkt hem började jag städa lite smått, och jag är typ klar snart. Jag har hunnit lite plugg också.

Jag har faktiskt haft min första bilförar-stund idag också! Jag och pappi åkte upp till travbanan och den stora parkeringen där och provade på lite att köra. Eftersom det bara var lite snabbt, begränsad yta och min första gång blev det mest typ svänga runt lite, backa och starta och hålla på med kopplingen och så. Jag klarade mig på ett motorstopp, så jag är nöjd med det ;) Jag lyckades till och med backa runt ett hörn! Yeey!

Okej, imorgon är det seriöst igen. Skola från nio till fyra (om nu inte franskaläraren fortfarande är sjuk (a)), sen ska jag hinna hem en snabbis och äta lite mat, och förhoppningsvis få hem den nya datorn och så, sen brumma iväg till stallet. Det är sista lektionen innan påsklovet faktiskt. Sen ska jag väl hem och kämpa mig igenom svenskan och historian.

Jag har nyss målat naglarna, alla 20 st, så nu ska jag försiktigt borsta tänderna och sova. Ha det bra! Puss!


Kommentarer
Postat av: Linda - She with the colors

ÅÅh! Så vårig blogg du har! ;D

Vettu hur man gör så att header smälter in med bakgrundsbilden?

tack i förhand <33

2009-04-06 @ 10:00:48
URL: http://lindadoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0