Following the stream



Jag har lånat Twilight 1 och 2 från skolbiblioteket. Så nu har jag lite nöjesläsning över helgen också, trots att jag inte har tid att läsa. Jag ska skriva på historiauppsatsen lite ikväll, och större delen av morgondagen, och lite på söndag också. Jag tänker försöka bli klar innan helgen är slut, så jag slipper stressa på måndag.

Ja, imorse gick jag upp långt tidigare än vad som egentligen skulle behövas, och det var nationell engelskauppsats imorse. Jag skrev om datorer. Jag tror det gick bra, jag hann skriva mycket, dock så hann jag inte stavkolla allt. Synd ;P Sen hade vi lite fysik, men vattentryck och vanligt tryck osv, och sen hade vi en tretimmars håltimme. Den spenderades med några nv:are runt ett bord med kortspel, och vi hade himla skoj. Först var det ärligt Neger och President, sen blev det fusk som tusan. Sen blev det bluff med dropp, alltså megafusk, sen blev det lite Neger och President igen, med ännumer fusk. Skratt som tusan ;D

Sen hade vi en timme biologi, sen åkte jag och mammi och tittade på en säng, sen åkte vi tll Söderhamn för att köpa sängen, sen har jag byggt ihop sängen, och nu lagar jag mat. Kort och bra beskrivning av dagen, inte sant? Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0