ibland GÅR det inte.

Mm, ibland smakar det riktigt bra med makaroner och korv. Jag var iväg och red lite tidigare som sagt, och det gick inte så bra. Jag gav upp efter ett tag, ingenting stämde. Jag hade inte ätit så mycket heller, och Totte bara sprang. Mitt i lektionen bytte jag häst med Jolin, och fick Snärten, men han bara ångade på han med, dock lyssnade han lite bättre. Men ibland orkar man inte helt enkelt, och that's that!

Min nya dator är här ny också, pappa håller på att installerar en massa saker på den nu, sen ska den in till rummet hit också, och sen kan jag börja leka med den! Annars peppar jag inför imorgon. En ny dag, och om jag inte har helt fel så har jag historia på morgonen, sedan gympa (cirkelträning i vatten, jag dör!), förhoppningsvis håltmme på franskan, svenska, matte och svenska igen. Jag slutar fyra i alla fall.

Nu ska jag photoshoppa lite, sen lägger jag upp lite bilder ;) Puss darlings!

Btw så är det 40 skoldagar kvar, den är det SOMMARLOV! :D


Kommentarer
Postat av: Linda - She with the colors

SV; Okej, men får man fråga vilken storlek du har? :P



För jag ahr skrivit så här:



#header {

background: #FFFFFF url(http://lindadoos.blogg.se/images/2009/untitled-10_34495038.jpg) no-repeat ;

padding-left: px;

padding-right: 0px;

padding-bottom: 0px;

padding-top: 0px;

margin: 0px 0px 0px 0px;

width: 850px;

height: 524px;



ändå bilr det inte bra :/

2009-04-06 @ 20:28:43
URL: http://lindadoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0