kyla

Hejsan! Vet ni en sak? Jag har varit helt borta hela dagen. Jag har bara gjort saker, utan att riktigt tänkt efter vad jag gör. Sen har jag frusit hela dagen också, med start inatt. Sen jag bytte möbler har mitt rum varit svinkallt, eller så är det bara jag som tror det. I vilket fall som helst så har jag knappt något minne av dagen.För inte allt för längesen var jag och red i alla fall, det kommer jag ihåg. Jag hade Maruska, och det gick faktiskt rätt bra, trot eller ej. Nu blir det ett himla kort inlägg, men jag måste fortsätta att städa, plus att jag tittar lite på the Big Bang Theory medans. Det är en ny serie jag upptäckt, och den är precis min smak. Nördar som skojar om nördsaker. Jag känner igen mig i Sheldon, en lång megatönt som inte fattar någonting om människor. Hehe ;)


Sheldon är den långa megatönten i Superman-tröjan. Så skulle jag vara om jag var kille och kunde liite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0