Nytt linne och ny dator idag :)

Hejsan! Idag är den en härlig vårdag, med lite kyl-värme och vindar, men ändå soligt och fint. Jag sitter vid köksbordet nu och äter lite rågruta med ost och kaviar med lite juice till. Om sisådär 40 minuter tänkte jag svänga förbi Karlslund med moppen, och passa på att tanka den samtidigt, för tydligen så ska Anton och Hugo bada. Det är sånt som bara måste ses!

Imorse hade vi datorkunskap, följt av fysik och kemi-labb. På kemin fixade jag ett snyggt brännmärke i ett underlägg, och på fysiken mätte jag och Kärin hur stort klassrummet var. Efter en lunch gick vi ut och satte oss i solskenet en sväng innan kemin, och efter sagda kemi skulle vi egentligen ha haft matte. Istället för en mattelektion med träddiagram så blev det en föreläsning om BRIS, Rädda Barnen och sådär. Sen slutade jag, eftersom vår käre franskalärare fortfarande är sjuk.

När jag kom hem upptäckte jag förresten att min nya dator ligger och väntar på Ica och att mitt nya linne har kommit! Det är riktigt snyggt, jag älskar färgen! Jag lägger ut något kort ikväll, och dagens outfit får också komma med då. Nu ska jag återgå till mina mackor, puss!

Kommentarer
Postat av: Linda - She with the colors

SV; Hmm.. okej x) Men hur stor ska headern vara då? För jag har prövat och prövat att få till det, men ändå så syns det lite vit runt min header som jag vill ta bort.. :/

2009-04-06 @ 17:37:18
URL: http://lindadoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0