regn

Ja, nu är det tydligen lov... Det märks fan inte. Det regnar som tusan och vädret suger stort, och jag har fortfarande ont i nacken. Jag ska ta och läsa lite Darwin nu, sedan tänkte jag försöka skriva lite på någon av uppsatserna jag ska skriva om ämnet, jag ska försöka få det mesta plugget överstökat idag och imorgon, så jag får slappa resten av lovet. Eftersom jag knappt orkar vara social med omvärlden på lovet så blir det inte så många planer precis.

Ja, det är ju påsk också, och det ska jag och Jens fira med att låsa dörren, och skrämma iväg alla som kommer för att tigga godis. Inte för att det brukar komma så många påskkärringar hit, dessutom spöregnar det ju. Jag tror ingen vill gå ut nu, det skulle inte jag vilja göra i alla fall.

Jag är sötsugen nu, så jag tror jag ska ta och baka lite småkakor, om jag orkar ;) Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0