SHOPPING :D

Hej sötnosar! Nu är jag tillbaka efter en härlig dag i Gävle. Igårkväll tittade jag och Linnea på film, och pratade en himla massa. Alltid trevligt :) Imorse var vi rätt döda, speciellt då vi inte sov sådär jättemycket ;) Men vi åkte med nio-tåget till Gävle, åkte hem med fyra-tåget. Vi mötte tre söderhamnare där, Evelina, hennes syster och systerns kompis. Vi gick i typ varenda affär som går att gå i, och det blev ordentligt med shopping. Jag fick ihop 9 toppar/klänningar, 1 skärp, 1 kjol, 2 par shorts och 1 par leggings för totalt 1700 kr. Jag kände mig duktig efter det!

Jag visar bilder senare någon gång, just nu örskar jag inte. Jag ska titta lite på möbler i IKEA-katalogen nu, vi ska göra om lite på mitt rum, yeey :D Sen ska jag titta på film och sova, jag är riktigt trött. Men hoppas att ni har haft det bra, puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0