shöpping

Ja, hejsan! Jag tänkte lite snabbt berätta om dagen, sedan poppa popcorn och chilla framför teven. Imorse blev det tidig uppgång, och nio drog jag och mamma ut på vägen. Efter typ en timme kom vi till Valbo Käpcenter, och det första vi gjorde var att gå in på IKEA, där vi nog blev kvar i någon timme, det blir så ;) Det blev i alla fall en ny säng, byrå, bokhylla, hylla, datorstol, taklampa och spegel. Det kommer bli så jävla snyggt!

Efter IKEA tog vi en vända lite här och var på köpcentrat, och jag köpte ett ridspö, två par ridstrumpor och en ny mascara, det blev kulten Great Lash. Den är grym, jag lovar! Men nu är det dags för popcorn, puss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0