snart är det LOOV! :D

Nu tänker jag soova, för nu är jag rusktigt trött. Och inte fan har jag gjortnågot vettigt heller, förutom att äta lite bacon. Varför måste Word finnas på datorer med internet? Vilka puckade datorgenier kom på det egentligen?

Imorgon är det skärtorsdag, omg vad dagarna går fort. Sen är det LOV people!! Vi har heldag, trots att det är skärtorsdagen, så det blir nio till tre med matte, engelska, historia och kemi. Höjdpunkten på dagen blir nog långlunchen (vår lärare är fortfarande sjuk!), då jag bl a ska umgås lite med Helena, eftersom hon sticker till Kreta eller nåt på lovet. Sen ska vi väl antagligen göra lite franskauppgifter också, eftersom det är meningen att vi ska det... Hehe..

Jag tror det skulle regna imorgon, och det har det gjort ikväll med. Det kanske fortfarande gör det också, jag har ingen koll ;) Men i alla fall så ska jag försöka att inte frysa häcken av mig i Twilight-vädret imorgon, och då hörs vi antagligen imorgon då :) Puss sötnosar!

BTW, dagen irritation är människor som inte svarar på sms ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0