sommar i Bollnäs!

Det är riktigt härligt med vår ibland, synd bara att den försvinner så snabbt. Idag har det varit kokhett och sommarvärme (om man räknar med att det är vår, om det hade varit sån tempratur på sommarn hade jag flyttat till ett vääldigt varmt ställe) och det har bara varit underbart. Jag har cyklat runt Bollnäs något varv (det är faktiskt längre än vad man tror!) och frågat efter sommarjobb, men kasst ute som jag är så är alla positioner redan tillsatta på de ställen som man desperat vill jobba på utan att fråga på ett ålderdomshem eller dagis. Men jag tänker skriva ihop typ en CV och försöka på fler ställen sen, inte fan ska jag vara pank i sommar, icke! Om jag så måste ta fram en röjsåg och söja träd i skogen så TUSAN ska jag ha sommarjobb. That's that.

Imorgon ska det i alla fall regna tydligen, enligt min väder-gadget på datorn. Iofs sa den även att det skulle vara 8 grader och snöa på onsdag, så jag tvivlar på hur noga den är... Oundvikligen ska jag i alla fall packa lite imorgon, och dra iväg till Linkie vid okänd tidpunkt och sova över där, innan Gävle på tisdag. Jag vet att jag inte skulle nämna det, men jag var nyss inne på Gina Tricot's hemsida, och tusan vad mycket nytt och snyggt de fått in. Damn, I'm so psyced!!! I alla fall så tänker jag nog läsa lite Darwin nu, alltså somna om sisådär tio minuter, så vi hörs imorgon! Puss på er, och glad påsk!


Jag har haft bikini på mig idag, vårkänslor som tusan!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0