Stel i nacken!

Jag har känt mig som en kärring idag; jag har klagat på att jag har ont! Men jag måste få beklaga mig lite tycker jag. Jag hade halterneck-bikini på simningen igår, och det skulle jag inte ha haft. JAg får så j*vla ont i nacken av halterneck, och det märks nu. Jag kan typ inte röra nacken allt, utan går omkring som en planka. Typiskt ;)

Vår-värmen har försvunnit från Bollnäs i alla fall, och det är töntigt kallt både inne och ute. Att susa runt med moppen kyler ner en ännu mer! Tidigt imorse hade jag svenska, och jobbade på med min svenskauppsats, som SKA bli klar. Biologi sedan, följt av matte, lunch, engelska och historia. Jag vet inte om dagen gick snabbt ändå, eller om jag var bara ofokuserad, men jag kommer inte ihåg sådär jättemycket av dagen. Eller jo, jag kommer ihåg att Lisa och Karin skrämde skiten ur oss, IGEN! Nu jävlar blir det HÄMND! Men först ska jag bli klar med svenskan xP Puss sötnosar! <3


Jag har fått min webcam att fungera! Weiihoo!!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

JAG OCH KARIN ÄR BÄST!

2009-04-08 @ 20:25:13
URL: http://lisaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0