stökbök!



Nu är jag på riktigt gott humör. Vet ni varför? Såklart inte ;) Min säng är borta! Äntligen! Ni ska veta hur mycket mer syre det finns nu alltså, helt sjukt! Det som är kvar är att köpa en ny madrass, snickra ihop min nya säng och sätta upp den nya vägghyllan. Jag är så lycklig :D Som ni ser min extrasäng i bilden, där ska min nya säng stå när den kommer dit.

Jag har stoppat in den nya bokhyllan också, och ska fylla den med saker strax. Saker som just nu ligger på golvet, och får mitt rum att se ut som ett förråd.. På bilden här till vänster ser ni i alla fall kanten av Billy 2.0. Jag har klistrat dit ett par gamla väggdekorer jag aldrig har fått upp, så det är en pimpad bokhylla.

Imorgon är lovet slut i alla fall, och det känns väl sådär. Men det blir nog roligt när man väl kommer dit. Sen är det ridning igen också, och jag får en chans att använda mitt nya ridspö. Det är skitsnyggt det med, och lite blingat också ;) Det sitter strasstenar vid handtaget ;D Jag är som jag är ;)

Äsch, nu får jag börja jobba igen. Puss gullungar!



Jajustja! Jag har ju gjort en ny design också, men jag vet inte riktigt om jag orkar ha kvar den. Vad tycker ni, ska jag göra en ny? Det är ju ändå ni som måste titta på den ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har jobbat på bra sen vi åkte. Kul med bården på bokhyllan. Designen är väl somrig så ha den du ett tag.

2009-04-19 @ 20:41:44
Postat av: mormor

Du har jobbat på bra sen vi åkte. Kul med bården på bokhyllan. Designen är väl somrig så ha den du ett tag.

2009-04-19 @ 20:42:24
Postat av: Anonym

kan du göra en till mig

2009-04-19 @ 21:30:41
URL: http://sozaankurdii.blogg.se/
Postat av: L

Riktigt vårfräsch blogg ju!!



Spännande att se om du sover bättre nu då, i ditt "nya" rum! =)

2009-04-19 @ 22:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0