the lovlie top!

Hellu! Jag sitter och tittar runt lite på youtube nu, tänkte gå och lägga mig om ett tag. Bra med sömn ger en glad Elin. Imorgon har vi sovmorgon till tio också, så jag räknar med att vara riktigt utvilad då!

Och vet ni en annan sak jag blir glad över? Shopping ;) Mamma har hittat en bra sida, http://www.mandeldesign.se, som säljer märken som Vila, Only, Object osv. Det är alltså exakt samma märken som vårt kära Såfin säljer, fast på nätet! Samma priser också, om man bortser från 5-50 öre ;) Men hon var i alla fall inne och tittade lite där, och beställde lite saker. Hon frågade min om jag också ville beställa någonting, eftersom hon ändå skulle betala frakt och så. Och vet ni vad jag hittade? Ett korallfärgat linne, oversize och SKITSNYGGT! Jag har sett just det linnet på Såfin, men det tog slut för ett tag sedan, men nu fick jag chansen igen! Självklart tog jag den, så nu är det påväg hem till oss :D Ibland är man lycklig ;)

Tja, ni ser ju här på bilden brevid :) Fast IRL är den mer orange-korall, men ack så vacker! Tänk er den med ett vitt linne under, med ett par slitna jeansshorts i sommar, eller till ett par snygga, ljusa stupisar (typ mina jeansleggings). Perfection! Men först måste jag bara hita ett par jeansshorts också ;)

(bilden lånade jag från mandeldesign)

Kommentarer
Postat av: jennifer

allt bra?



http://jennifermolin.blogg.se

2009-04-02 @ 23:29:58
URL: http://jennifermolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0