They said we couldn't be together

Ajajaj! Jag slog nyss skallen i en byrå. Jag satt i min brorsas datorstol, och han välte omkull den, och händelsen resulterade i en bula. Jag sitter och lyssnar på musik nu, tänkte skriva lite på min svenskauppsats innan jag går och lägger mig. I eftermiddag har jag hunnit med att gymma i en timme (härligt med träning efter några veckors slappande), och en himla massa installationer på datorn. Men min j*vla webcam vill ändå inte fungera, jag blir så trött!

Jag orkar inte lägga in dagens outfit, så ni får ha överseende med det. Jag hade i alla fall mitt nya linne och ett par blekta, stentvättade jeansleggings. Jag har för övrigt märkt att de flesta killar inte har någon aning om vad korallfärg är, intressant!

Näe, fy, nu somnar jag snart! Mitt huvud värker också, så jag ska nog sussa lite nu. Puss, vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0