totalt omotiverad var orden

Tja! Jag orkar inte direkt blogga, eftersom jag bara ätt trött på världen. Det blir så ibland, trots att det inte är meningen. PMS kanske.

Men ja, det är skola för full gång på dagarna, städning/internet/the big bang theory/musik på kvällarna. Jag är även SÅ JÄVLA TRÖTT på allt som har med min sötmoped att göra, eftersom den är så jävla tråkig på morgonen. Den vägrar starta, och man får stå där som ett fån i fem minuter och kämpa för att kicka igång den jäveln.

Tydligen har vi rätt mycket plugg nu också, och jag är grymt omotiverad. Hur jag ska klara trean med tre utökade kurser vet jag inte. Men det är då, och det löser sig. Vet ni? Jag tror mitt gamla "positiv!!!"-motto är utbytt mot "det löser sig", eller vad tror ni? XXX!

Kommentarer
Postat av: johanna

det löser sig har varit mitt motto sen vi började! :P

2009-04-23 @ 17:16:58
URL: http://johannaengstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0