tusen kronor åt pipan!

April april! Haha, har ni lurat någon idag? Jag har lyckats lurat i två av mina vänner att en bekant hade blivit gravid, men jag kunde inte hålla mig, utan sa april april alldeles för tidigt. Vår mattelärare Håkan tyckte att han var rolig idag, han sa att vi skulle ha matte B-nationella idag! Han kopierade några gamla nationella prov, han sa hur vi skulle göra och sa till oss att sätta oss och räkna. Inte alltför många blev lurade, men några stycken började tro på det när Håkan inte sa någonting. Men jag genomskådade honom, speciellt då han satt och småflinade när ingen såg ;)

Det är grymt fint vädet idag, 8,5 grader i skuggan, och jättesoligt och fint. Jag fick mitt körkortstillstånd idag också! Så nu får jag köra bara mina föräldrar får sina intyg. Faaast det var en sak som var mindre roligt idag. Jag var nere på Såfin en sväng efter skolan för att prova lite kläder, jag kunde inte hålla mitt löfte om ingen shopping tills Gävle om två veckor. Jag provade ett par jeansleggings som precis kommit in, och de var jättesnygga. De satt perfekt, så jag köpte dom, jag tyckte det inte var något att fundera över. 400:- skulle de kosta, och jag betalade med kort och så, och ja, det stod 400:- överallt när jag betalade, jag är noga med sånt. Sen gick jag in på swedbank.se nyss för att kolla saldo, och då hade 1400 dragits!! Jag blev helt förtvivlad, och har ringt runt till bankerna och så nu. Men tydligen kan man inte göra någonting, utan den extra tusenlappen är helt bortblåst! FYFAN!

Jag ska ringa lite mer nu, och kanske åka ner till Såfin igen och fråga vad tusan dom har gjort! Hoppas ni har haft en bättre dag än mig i alla fall :/

Kommentarer
Postat av: helena

jaa jag gick på det :D

2009-04-05 @ 20:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0