nu är det lov och långfredag

God morgon! ust nu lyser solen utanför fönstret, och jag läste i tidningen att det skulle bli finare väder idag, så jag är på topphumör :D Jag bestämde mig för att börja dagen tidigt idag och gick upp när jag vaknade runt niotiden. Jag hade tänk leka lite städtant idag, eftersom vårt hus är en total katastrof. Seb ska jag försöka plugga lite, och jag hade även tänkt ta en liten joggingrunda om vädret håller i sig.

Igår hade jag lite bloggtorka, så jag tänkte skriva lite idag istället. Skolan var helt okej, många håltimmar och så. Det var ju sista dagen innan lovet, så på matten fick vi se våra matteprov, sedan sluta. På engelskan hade vi grammatik, och sen var det två timmars hål/lunchrast. Historia efter det, och vi hade ingen kemi, så vi slutade två. Riktigt härligt!

Efter skolan stack jag och några nv:are till sporthallen för att titta lite på Hönan Agda (innebandy/volleybollturnering), och jag måste säga att det var roligare att vara med förra året, än att titta på i år. Sen blev det en moppetur hem i regnet, och sedan fastade jag på internet. Jag hann se en film igårkväll också, men inte så mycket mer.

Nu ska jag städa, puss!


Kommentarer
Postat av: E L V I R A

Finfin blogg:)

2009-04-10 @ 14:08:02
URL: http://elviraes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0