you had your dreams, I had mine

Hej gullpluttar! Sitter hemma nu, och det är lite svårt att vänja sig vid bytet av windows xp till vista. Men jag vänjer mig nog snart. Jag ska till och installera lite basic program på datorn, typ office, photoshop, quickcam osv. Om en timme tänkte jag dra ner till gymmet, första gången på rätt länge. Annars är det väl lite allmänt plugg och så som gäller.

Imorse var det pisskallt och dimmigt när jag skulle iväg till skolan, men min sötmoppe startade ändå, och jag brummade iväg till historian, och därefter hade vi idrott. Cirkelträning i vatten, jobbigt som tusan. Efter en lång lunch full med kortspel och en massa förlorande så hade vi ett svenskapass, följt av matte. Jag valde att åka hem en timme tidigare idag och ha svenska imorgon, istället för tvärtom, så jag slutade tre.

Nu vill ett installationsprogram att jag ska stänga ner internet, så vi hörs! Jag slänger upp en outfit senare ikväll ;) Puss!


Kommentarer
Postat av: Jnnig

2009-04-08 @ 15:44:26
URL: http://jrj.blogg.se/
Postat av: Jennifer, Ronja och Josse

Hej, vi kollar alltid in din blogg och vi tycer att den är väldigt fin. Så vi undrar om du kan göra en design till oss. Kontakta oss på vår blogg om du är villig att hjälpa oss. Tack på förhand :)

2009-04-08 @ 15:47:06
URL: http://jrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0