chilldag

Hejsan! Kom precis hem från ridningen, och jag är HELT JÄVLA slut. För första gången red vi ute och hoppade, det var så himla härligt. Men det var myggigt som in i h*lvete, och myggjävlarna var ENORMA! Genmodifikation eller ngt, det var läskigt. Jag hade seg-Pigge i alla fall, så själva hoppningen gick sådär. Han var lat och jag var trött, så det gick långsamt. Det blev lite drama när en tjej ramlade av också, annars var det lugnt.

Skolan har varit chill idag. Matte, engelska (praktis infor RAJTING DÅVA! Hehe, lokalt skämt ;)), lunch, franska, historia & kemiprov. Sen cykling hem, lite kladdkaka (a), och sen stallet. Så det har inte hänt så mycket. Imorgon är det nationellt prov i engelska, uppsatsskrivning (därav rajting, som vår kära lärare säger), och tyvärr så har vi det 1½ timme INNAN våra vanliga lektioner börjar, så det SUGER!

Imorgonkväll måste jag försöka skriva uppsats, så jag slipper stressa på måndag. Det är historiauppsatsen om utvecklingsläran som ska in på tisdag, och om den kommer in lite senare så tror jag att Malin styckmördar oss. Hehe... På lördag blir det girl night här hemma, men mat, film och så, och på söndag blir det Cabaret, estettreornas slutprudiktion, med några nv:are. Sen blir det plugg som tusan nästa vecka, och fortsättningsvis med. Så kan det gå ;)

DET LÖSER SIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0