I Am Legend

Hejsan! Jag sitter och tittar på I Am Legend just nu, den med Will Smith. Innan det åt vi lite scones, och det var jättegott.

Ja, imorse hade jag stalltjänst alltså, och för första gången kunde jag åka moppe till stallet. Väl där var det som vanligt. Mocka, sopa och sådär. Söt-Jennifer var också där, och vi blev klar på mindre än två timmar. Jag moppade hem igen, och sov i några timmar, välbehövligt. När min fyraårige  sedan kom hem tittade vi lite på Madicken, och ännu är det kult. Sen tyckte jag att det var dags för en moppetur för att ladda batterierna, och det blev Regnsjö-Växbo. Efter det har det inte hänt så mycket, utan nu är det film då som gäller. Den är himla bra hittills.

Imorgon ska jag nog mest plugga, och städa lite. Sen är det back to the real world again, med en sista vecka plugg innan lovet. Sen är det härligt lov i en vecka, med en massa skoj och bus. Nu ska jag fokusera på filmen, vi hörs! Puss!


Kommentarer
Postat av: Nea

Härligt, skönt att höra! :D

2009-04-05 @ 11:34:25
URL: http://edithlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0